9/27/07

Aurkezpena

Kaixo eta ongi etorri irakurtzen nauzuen guztioi. Lehengo eta behin, presentatu nahiko nuke. Nire izena Joseba da, eta zuetako askok ezagutzen nauzue “baskoina en vena” bloga irakurtzen duzuelako. Ezagutzen nauzuenok, badakizue beti baskoniari buruz hitz egin dudala, baina blog honetan beste gauza ezberdinak kontatuko ditut.

Oraindik ez nago ziur zerri buruz mintzatuko dudanik. Ideia asko daukat buruan, eta espero dut gauza hauek egiteko denbora izatea.

Lehengo ta behin, barkamena eskatu nahi dizuet nire euskara maltzurragatik. Egia esateko, orain dela hamazazpi urte ez dudala euskara erabiltzen egunero, eta hori ordaintzen hari naiz. Ala ere, saiatuko naiz ondo idazten, eta nire ideiak edo pentsamenduak ondo transmititzen... (ortografi edo gramatika faltak barkatu!!)

Hasteko, hau da dena. Hurrengo egunetan blogari zentsua emango diot, baina pazientzia pixka bat eskatu nahi dizuet...

Eskerrik asko berriro, eta ongi etorri!

No comments: