10/8/07

Eleberri motz bat

Azkenean, erabaki dut blogarekin zer egingo dudanik. Eleberri motz bat idatziko dut. Bai, badakit eleberri bat idazteko idazle berezi bat izan behar zarela, eta ziur nago ni guztiz atzeratuta nagoela idazle bereziengatik Ala ta guztiz ere, saiatuko nahiz idazten.

Egingo dudana zera da; kapitulu bat idazten dudan bakoitzean, blogan ipiniko dut zuek irakurtzeko. Hasieratik irakurtzen baduzue, ez duzue arazorik edukiko istorioa ondo jarraitzeko, baina berandu heltzen bazarete, eleberri osoa irakurtzeko aukera emango dizuet, alboko zutabean dokumentu osoa zintzilikatuz.

Kapitulu bakoitzaren amaieran, komentarioak jarri dezakezue. Benetan eskertuko nizuke komentarioak jartzea, zeren esan dudan bezala, euskaldun berri bat soilik ez naiz, eta falta ugari egingo ditut. Gauza bat asko kantatzen badu, edo zerbait ez baduzue ulertzen, mesedez esaidazue!!

Baita ere, alboko zutabean, pertsonai guztiak jarriko ditut, zeren eta post batetik hurrengoraino denbora asko irauten bada (ez dut espero, baina auskalo!) istorioa jarraitzeko arazoak izan dezakezue.

Ba hau da guztia!! Ez dakit inork irakurriko duen nire lehen eleberri motz hau, edo eta irakurri eta gero, norbaiti gustatuko bazaio, baina nire onena ematen saiatuko naiz

Eskerrik asko!!

Joseba

2 comments:

Anonymous said...

kaixo Joseba!!!
Lorena naiz, askotan irakurtzen ditut baskonairi buruzko komentarioak "BAskonia en Bena" blog-ean. Gaur sartu naizenean link honetan sartzera auzartu naiz, eta ezustean harrapatu nauzu. Zure euskara ez da batere txarra, eta pozak poz nabil zure eleberri motza irakurtzeko asmoz.
Esan nahi nizuke, euskaraz, egunak, datak, ingeleses bezala jartzen direla. Hau da, Azaroak 8ak jartzeko, 2007/11/08, lehenengo urtea, gero hilabetea, eta azkenink eguna.
Ez zaitut gehiago aspertuko, agur bero bat
Lore

Joseba. said...

Eskerrik asko Lorena!

Gaur bertan heldu nahiz nire oporretatik, eta eleberria hartuko dut berriro. Espero dut hurrengo egunetan zerbait argitaratzen...

Eskerrik asko bihotz bihotzez sartzeagatik!

Joseba